Тема. Робота з кубиками М.О.Зайцева
Завдання 1. Складіть пазл, прочитайте фразу і визначте кількість голосних і приголосних та випишіть їх у наведену форму.
Розроблена М.О.Зайцевим технологія навчання читання
використовує типово дитячий засіб пізнання світу. Навчання читання за його
методикою завжди проводиться в ігровій формі,можна використовувати будь-які сюжети для начальної
гри,які взяті з будь-яких джерел,так і придуманої самостійно. Батьки, які
вітають ранній розвиток дітей, постійно перебувають у пошуку нових способів, що
допомагають навчити малюка читати, рахувати й писати в найперші роки життя.
Однією з найпопулярніших на сьогодні напрямків для раннього дитячого
розвитку є навчання читанню за методикою Зайцева. Незвичайна методика Зайцева
застосовується сьогодні багатьма батьками, які вважають головним її плюсом –
відсутність прив’язки до певного віку, що
має на увазі можливість її використання як для малюків від року до двох років,
так і для дітей старшого віку.
Завдання 1. Складіть пазл, прочитайте фразу і визначте кількість голосних і приголосних та випишіть їх у наведену форму.
Свою відповідь запишіть:
Технологія навчання читання дошкільника за М.О.Зайцевими
У наш час в усіх сферах
суспільного життя відбуваються інноваційні процеси. Не оминули вони й системи
освіти. Ми стаємо свідками того, що освіта — це вже не тільки навчання,
виховання та поширення знань, але й певний засіб інтеграції у світову культуру,
засіб гуманізації людських відносин.
На зміну авторитарній педагогіці прийшли принципи
демократичності, толерантності, індивідуалізації освіти, особистісного підходу до
кожної дитини — дитиноцентризму. Саме на ці принципи спирається методика
М.О.Зайцева, відома під назвою «Кубики Зайцева».
Завдання 2. Перегляньте презентацію та зробіть висновок,чи будете застосовувати технологію в своїй діяльності?
Ваші відповіді:
Тема. Структура роботи з технологією М.О. Зайцева
Посібники М.Зайцева універсальні для будь-якої аудиторії
(віку, рівня розвитку, кількості учасників, поставлених задач і т.д.).
Усі традиційні знання дані в найбільш повному обсязі, у
систематизованому виді, що виключає будь-яку «зайву» чи «засмічуючу», тобто
непрацюючу на грамотність, інформацію. А це дозволяє педагогам будь-якого
профілю використовувати посібники по необхідності як засіб для рішення своїх
дидактичних задач (у якості основного чи рівнобіжного змісту навчання) на
основі дитячих життєвих інтересів під керівництвом дорослих.
М. Зайцев розглядає склад як „мускульне зусилля мовного
апарату, що усвдомлюється” [; ], кожну букву саму по собі, кожну букву на
позначення приголосного звука з наступною, яка позначає голосний, або кожну, що
передає приголосний із м’яким знаком.
Склади розташовуються у таблиці, зіставляючи і співвідносячи
їх за дзвінкістю, глухістю, твердістю, м’якістю.
Пропонуємо вашій увазі гру «Дзвінкі приголосні та голосні
звуки»
Завдання 3. Відберіть дзвінкі приголосні та голосні звуки:
Немає коментарів:
Дописати коментар